Saturday, August 23, 2008

Can we have T9 here too?

今日一返到公司比老細鬧
鬧唔緊要, 我係可以check 得清楚d
但係唔該直接d, 唔好o係度話"I'm not blaming you... it's bcoz of the messy system of our company..."
你想我點答呢咁? 我好同意wor, 但係老細你又唔改善下個system 咁你又想點呢?
咩"I'm not blaming you" jek, 咁令人仲難受lor

-----
好啦
尋晚收到任務
更多motivation 去轉工

-----
尋晚上msn
友人E send 左條link 來
筍工application form wor, 仲以為有好野益我, 叫我apply 啦
點知
"你幫我揀下我報邊個program 啦~~ 我唔知邊個好呀"
!!!!!!!!!!!!!!!
咁同o係個form 5 dropout面前講話"aiyaa 我唔知入harvard 定yale 好呀" 同o係個非洲飢荒小朋友面前講話"aiyaa 我知食鮑魚定魚翅好呀~" 有咩分別!!!!!!!!!!!
最激動係, 我都未來得切reply, 友人E 又send 來一個msg, 說"我而家出去飲茶啦, bye!"
唔係9號風球咩!!!!!! 仲行出街??? 難為人地仲要開鋪wor!! 同埋你明知你3分鐘之後出街又send msg 比我??
呢d 朋友真係好ga jek!!!!

-----
尋晚發夢
夢見我同一個人share 左尋晚我post o個句einstein 既quote
仲要一字不漏wor
其實我o係現實中都想share ga la, 咁得啦, 夢入面share 左啦~

-----
I tried hard to avoid treating you in a certain way
I thought it was better and fairer for you
but you are treating others in that certain way
it's disappointing... not that I want a reward, but I feel like I was trying hard for nothing...
what do you want me to do then?

-----
I was waiting and waiting
Finally there was a chance to talk about it
and I wish you could experience what I felt that night at Col Lib, too (the so-called "ding" moment)
but no, it seemed like we couldn't connect, at all
suen la gum
wait till another chance then, when I'm recharged

1 comment:

Eugenian said...

I support you to change job if you find it unhappy =)

add oil and all the best la =)